Oferujemy M艂odym Talentom wiedz臋, inspiracj臋, motywacj臋, kontakt z ekspertami naukowymi i biznesowymi oraz wspieramy w dalszym rozwoju poprzez konkurs, akceleracj臋, mentoring, granty i sta偶e. Nasze programy w wyj膮tkowy spos贸b 艂膮cz膮 ze sob膮 kreatywno艣膰 m艂odych i do艣wiadczenie autorytet贸w, startupy i du偶e przedsi臋biorstwa, organizacje pozarz膮dowe i instytucje publiczne, media og贸lnopolskie i regionalne, szko艂y i najlepsze uczelnie wy偶sze, du偶e miasta i ma艂e miejscowo艣ci.

Logo Fundacji

Nasze logo nie jest przypadkowe. Odzwierciedla nasz膮 niesko艅czon膮 aktywno艣膰 w obszarze STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics – Nauka, technologia, in偶ynieria, sztuka i matematyka). Jest to trzecie przybli偶enie Krzywej Hilberta, czyli takiej krzywej, kt贸ra przechodzi przez wszystkie punkty p艂aszczyzny.

Krzywa Hilberta - Por贸wnanie 6 pierwszych przybli偶e艅
(c) Zbigniew Fiedorowicz, Ohio State University, za Wikipedia
Krzywa Hilberta - Animacja 8 przybli偶e艅
(c) Ant贸nio Miguel de Campos, za Wikipedia

Chcemy by膰 jak to logo – obecni, aktywni i zaanga偶owani wsz臋dzie tam, gdzie s膮 M艂ode Talenty, w edukacj臋 STEAM, w projekty STEAM i w rozw贸j spo艂eczno-gospodarzy oparty o STEAM. Jeste艣my z Wami.

"Jestem z Wami"
J贸zef Pi艂sudski
M膮偶 stanu, pierwszy marsza艂ek Polski

Historia Fundacji

2011

Powstanie Fundacji

Za艂o偶enie fundacji przez W艂adys艂awa Halbersztadta

2012

Pierwsze Explory

Pierwsza edycja Konkursu Explory w Warszawie

2013

Gdynia Explory Week

Fina艂 Explory w臋druje do Gdyni i ju偶 tam zostaje 馃檪

2015

Ro艣niemy

Przenosimy GEW z wiosny na jesie艅 ka偶dego roku

2019

Online

Pandemia nam nie straszna. Przechodzimy na wydarzenia i konkurs online

2021

Explory Hybrid

To jest to! Explory w formule hybrydowej to wi臋cej mo偶liwo艣ci i szerszy zasi臋g

2023

Nowy Program

Zaczynamy prac臋 nad nowym programem (stealth)

2024

Talent Open

Rozpoczynamy akceleracj臋 startup贸w STEAM 馃檪

馃帶 Pos艂uchaj nagrania tutaj

馃摉 Przeczytaj tre艣膰 wyst膮pienia tutaj

Skip to content